-Emmis! ♥ -

gårdagen i korthet.

Först var vi och provred lillan igen.
Hur underbar som hellst.
Kom hem , red juppe.
Red först i manegen men han var för pigg för det så tog och galopperade ut istället.
Kom hem , fixade mig och tog bussen in till stan med linan för att hämta underbaraste.
Saknat henne.
Kom hem till gråbo , träffade eddie och elias (?)
hm , mja , coolade oss vi buss ett tag med.
hihihi   , fick sjuts på eddies moppe med.
Man borde skaffa säkerhetsbälten på sånna saker!!
Sen drog vi hem till elias och kollade på borat?
hahahaha , tråkigaste kvällen jag varit med om.
Fick släpa sofia där ifrån för jag ville hem .
hihihihihhh , komhem och sen sov älsklingen här!
nu ska jag fixa mig.
Brb  bloggen.
fult fuck face!
kill me please ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har just lagt upp dagens fråga, skulle vara kul om du ville kolla in frågan och kanske gissa? =)

Här är direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/august/dagens-fraga-5.html#comment =)

2011-08-18 @ 20:30:18
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0