-Emmis! ♥ -

förlåt för depp inlägg men jag är verkligen inte på humör♥

Ligger här ensam i min säng och lyssnar på finaste låten .
Så himmla fin ,
Helt serriöst , tårana bara rinner ner för kinden.
Tänker tillbaka på allt som var.
Tänker på hur mitt liv såg ut då.
Allt var så lätt.
Vad fan hände ?
Nu är allt svårt och komlicerat.
Vill tillbaka till då, då jag var en bra människa.
Vad fan har jag blivit ?
Gillar inte den jag är.
Allt går så fort och det bara blir som det blir.
Jag har blivit den personen som jag verkligen inte ville vara .
Den person som jag sagt till alla att jag aldrig kommer bli.
Jovisst  , vi ser ju alla att det gick åt helvete.
Och allt som är gjort är gjort och kan inte tas tillbaka.
Det gör inte saken bättre.
Alla gånger jag ljugit för mig själv och andra som verkligen betyder.
Jag pallar helt enkelt inte mer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0