-Emmis! ♥ -

feeet dusch och bästa vänner , chheak

Kom precis ut ifrån duschen.
Mysigt.
Har haft en redigt go dag förövrigt.
Efter skolan drog jag tilll stallet.¨
Red ut min bayb med rebecca.
Gick hem bytte om , Träffade mina goingar sofia och linus.
Sen skulle linus hem och sova så träffade lite annat folk och så.
Drog hem till sofia sen , hann knappt vara där föens jag skulle hem.
Kom hem , åt macka , duscha och nu sitter jag här.
Intressant?  jaddå! :)
hmm , ja det var la det.

Bilder från idag på mig , sofia ,jesper och jesper!
Jag har verkligen dom bästa vännerna man kan ha.
Älskar er så jävla mycket och ni gör min dag var enda dag.
Tack för att ni finns .
Bäst är ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0