-Emmis! ♥ -

dagens ridpass,

Finns inte så  mycket mer att säga än
att min häst är den bästa jag vet och jag älskar honom mest på denna jord.
Herregud vad bra det gick att rida idag .
Till er so  inte vet , så tränade jag för pia idag.
Jag hade då tänkt att hon skulle rida lite först men så blev det inte.
Jag trodde ju somsagt att han skulle vara hur stel och oarbetsvillig som hellst men tvärtom.
Han vart super taggad och gick som en klocka.
När jag väl fick igenom honom och fick honom mjuk gick det super.
Är så himmla glad.
Sån skilnad det är på han sen sista gången jag tränade (  inte så konsitgt iochmed att han hade ont då.)
K Ä R L E K till min jupps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0