-Emmis! ♥ -

Dagens ♥

Juste , glömde berätta om dagens ridpass.
Red ut med Märta , sofia och klara :)
Hahah , vi hade lite problem först med vart vi skulle rida men blev att vi red typ sommarundan special?
Hihih , vi red hem till jennifer bla..
Aja , Tänk vad kul man kan ha endå.
Hahah , sämsta humorn oxå.
Och juste , jag fick ju till bästa kommentaren oxå.
Jag till klara
E: åhh , har ni haft barnkalas ? ( det hängde ballonger på deras soptunna)
K: Nej dom hade vi till  min konfiramtion.
*Asgarv*

aja .
Juppe var snäll iallafall.
Red med hans rosa träns och hoppsadeln.
Hade det rosa fina shabracket (stav?) och mina fina rosa ridbralls så vi matcha fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0