-Emmis! ♥ -

Bob barker.

Ligger just nu i linus säng och kollar på how i met you mother ?
Hm , jag tror seriöst att det kommer bli något mellan mig och linus snart.
Ska nog lägga in en stöt ?
Värt eller ? :)
Han vet ju som sagt att jag är redo för barn och jag tror att han också är det.
Vi får se hur det blir.


Jag hade fan goaste drömmen inatt.
Drömde att jag fått barn .
Åhh  , jag var så lycklig. ♥
Jag tror det är mitt kall att bli mamma.
Tänk att köpa barnvagn och allt sånt mysigt.
Åhh jag vill
Skulle nog fan passa som det.
aja , ska la coola vidare och smeka linus vidare.
puss på  stjärten.





Kommentarer
Postat av: josse<3

Gör mer videobloggar :)

Älskar dej , saknar dej nått enormt , ses på måndag :)<3

2011-08-19 @ 23:46:15

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0