-Emmis! ♥ -

Ångra aldrig något som en gång fått dig att le.


Hejhopp.
Ställde faktiskt klockan på halv 11 idag.
Kännde att jag inte kan sova så länge nu för tiden för skolan börjar snart.
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Inte får jag rida heller för det skulle sandra göra  -.-'
Får la kolla om det finns nån människa i denna värld som vill leka kanske.

Jag har tänkt på en sak.
Jag har ju försökt vända tillbaka dygnet på mitt ''egna'' lilla sätt.
Dvs , Gå och lägga mig sent ( runt 3 ) och gå upp tidigt.
Trots detta är jag fortfarande lika pigg på kvällen.
Och jag är en sån person som inte kan lägga mig när jag inte är tött.
För att ligga i sängen och inte kunna sova , när tankarna snurrar i huvudet är det västa jag vet!
Så är det nån av er som vet hur man vänder tillbaka dygnet på nått annat sätt eller har ni några tips?
Kommentera då gärna för i need help!


Butbut mina söta apor , ska eatin frukost nu.
Jag will be snart back!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om man inte kan sova och verkligen vill.. Lägger man sig gott i sängen, tar fram en trist bok som man absolut inte är intresserad av.... och läser. Man somnar innan man fattar vad boken handlar om.. Skulle man inte somna har man en bok att använda i svenskan när de kräver att man skall läsa ngt... De gör det ju alltid.. Eller läsa en skolbok är ju URTRIST!! Man somnar garanterat!! ;) Matteboken lr nt....

2011-08-16 @ 12:21:48
Postat av: BOKI

Fin blogg du har!

Allt bra med dig idag? :)

Kram

2011-08-16 @ 12:27:45
URL: http://rebeccaohlund.myshowroom.se
Postat av: BOKI

sv: Vad skönt! Med mig är det kanon :)

Vad har du för planer för dagen då? :)

Kram

2011-08-16 @ 13:13:59
URL: http://rebeccaohlund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0