-Emmis! ♥ -

and u played it.

jaha , med det här var ju kul ?
Har precis duschat och hade tänkt att jag skulle cykla till stallet.
Tror ni inte att det börjar åska igen då eller ?
Jo såklart!! Och jag går inte till stallet om det åskar för om det är nått jag är så  är det åskrädd.
Så det blir väl att jag får vänta tills det lugnar ner sig .

Idag hade jag faktiskt tänkt ställa upp några små skutt i manegen .
Hahaha , har ju inte hoppat på år och dar så vi får ju se hur det går.
Tror faktikst att han kommer uppskatta det.
Imorgon blir det träna för pia igen.
Åhha , vad vad jag har längtat efter att få träna.
Fast det kommer väl antagligen inte att gå så bra , menmen.
Ska se om hon kan rida lite först för han är ju så stel nu och då är han så jobbig.
Vore ju toppen om hon kunde rida igenom honom ordentligt , för det blir så  mycket lättare för mig
när jag rider själv då.
aja.
Långt onödigt inlägg , men det åskar ffs !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

- samma här :)

2011-08-27 @ 15:30:39
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Malin

- samma här :)

2011-08-27 @ 15:30:39
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0