-Emmis! ♥ -

Ahmen hallå jag är hemma.

Kom åprecis hem ifrån stan .
Har inga pengar på mobilen så kan inte mobilblogga tyvär.
HIhih   , tog en jäkla tid inne i stan för sofia hittde ju inget -.-'
Blir så trött på henne , så seg.
Ialafall  , blir nog att sova hos gosen ikväll.
Får passa på nu iochmed att hon drar till trollhättan imorgon och sen till småland.
Känner min ensam.
Men jag hittar nog på något att göra.
Har ju  typ fullt upp.
På söndag ska vi ju åka och provrida en häst i kungälv.
Till alla er som inte vet så ska jag få en häst till. :D
Men aja , ska dra till  gosen nu.
Pussar och smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0