-Emmis! ♥ -

Psykologiprov och körlektion. Yepp

Godmorgon! 

Är riktigt trött idag. Sov hemma hos Tobbe igår och det ångrar jag lite idag, haha.
Eftersom han bor i partille betyder det längre resväg till skolan och det resulterar i att jag måste
gå upp tidigare när jag sover hos honom. Hela 45 minuter sömn förlorar jag, förstår ni?!?! 
 
Idag har jag psykologiprov och körlektion. Ska köra för någon gubbe idag som ska se hur många fler
lektioner jag behöver ta. Jag kör ju faktiskt bra så måste se till att inte tabba mig så att jag kan boka
uppkörning snart. Efter körlektionen åker jag hem och direkt när jag landar hemma kallar stallet. 
Känns som en chill dag.  Kram haj! 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0