-Emmis! ♥ -

Det var ett tag sedan man kikade in här.

Oj. Det här var ju ett tag sedan känner jag nu. 
Okej, jag gjorde typ två enstaka inlägg när min mormor gick bort, men det var mer för att kunna bearbeta 
sorgen än för att blogga för att det är skojsigt. 
Bokstavligt talat har jag varit otroligt upptagen med ingenting
det här året och lusten eller tiden till bloggning har verkligen inte funnits till.
Men om 8 dagar börjar sommarlovet (om ni inte visste det)
och eftersom jag knappt ska göra ett skit i sommar förutom att fylla fucking 18 år, åka till maggan, festa jävligt mycket och åka till falsterbo så kan jag lika gärna spendera den tiden med att blogga. Smart va? 
 
Jag vet att det här antagligen inte kommer att hålla länge och att jag snart antagligen
kommer att lägga av men i will give it a try.  Nu kör vi. LOL.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0