-Emmis! ♥ -

Alingsås shopping varvat med Mcdonalds middag och ridning.

Haalihalloj! 
Vilken otroligt onödig och tråkig dag det har varit idag.  Det har varit kallt och jag vakande verkligen på fel sida. Inget roligt alls faktiskt. 
Ervinas fick gå ännu ett pass i manegen idag med en liten uteritt efteråt. Joggade honom lite bara och kände
så att han var mjuk och så red jag honom i en låg form. Han kändes riktigt fin och mysig idag. Min lilla fina Erv. ♥
 
Utöver stallivet har jag varit i alingsås med min fina vän idag och härjat på apoteket. Vi tog även en middag på
Mcdonalds. Var väldigt välbehövlig då jag inte ätit någoting annat idag.  
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt, la ut min gamla pessosadel på hästnet när jag kom hem. 
Det var la det. Så vet ni någon som är intreserad av en sadel, hör av er. Haha. 
Nä nu ska jag dyka ner i massa roligt teoriplugg resten av kvällen. 
 
Dagens Ervinas. Han har fått ärva Cymrics gamla kostymer.  Gråa lindor och grått schabrak från schockemöhle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0