-Emmis! ♥ -

Med risk för att låta för cool.

Med risk för att låta för cool så äger det verkligen att vakna upp och fortfarande vara full.
Om jag sa att det var sjukt i förrgår så ska vi inte snacka om gårdagen. Frågan är om det ens är möjligt att
ha så kul som jag hade igår. Vi var ju då som sagt på grabbarna grus igår. Haha. Asså det var helt
sjukt. Sen drog vi och tog blåbärsshots och sen drog vi in och köpte shots på typ alla ställen.
Sen så fick viktor för sig att vi skulle bada så jag, sofia och norsken drog till havet och bada.
 
Btw vill ni veta en sjuk grej. På bargatan står det massa säljare eller vad man ska kalla dom.
Dom pratar med en och försöker få en att gå in och köpa något från deras ställen. 
Och igår så stannade en kille oss och frågade vart vi kom ifrån. Och som vanligt när någon frågar
vart vi är ifrån så svarar vi göteborg. Då sa den här killen att han också var från göteborg och frågade 
vart vi bodde. Så vi svarade utanför lerum. Då visar det sig att den här killen också är från gråbo. 
Haha , hur sjukt? Har aldrig sett honom förut. Världen är liten asså. 
 
Nä nu ska jag försöka städa upp här lite. Ohhhåhååh(snyft) , min klänning är alldeles blöt från en massa dricka
som folk hällde i min mun. Och sen har jag supit sönder mina shorts och tappat ett örhänge. 
Men vad gör det? RHODOS FUCKING ÄGER! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0