-Emmis! ♥ -

Hemskaste natten på länge!

Jaha. Kan ju börja inlägget med att skriva att jag har mått bättre i mitt liv. Har haft en riktigt jobbig och tuff
natt.Har inte sovit mycket alls. Jag har nämligen blivit smittad av en sorts sjukdom som kallas förkyldning.
Vet inte om ni har hört talas om den förut. Mina symptom är halsont och en jätte täpt näsa.
Och eftersom jag mådde som jag mådde igår så bestämde jag och junis att vi skulle ha en vilodag från allt
festande. Vi hade först tänkt dra ut men sen ångrade vi oss.
 
Idag är tanken att vi ska ligga och steka på stranden hela dagen. Iallafall en stund. Sen blir det väl lunch
och ikväll blir det att gå runt på Rhodos och kolla på alla sevärdigheter som finns här. Är
jätte taggad. Ska äntligen få se gamla stan. Eller? 
Nenene. Ikväll är det party som gäller. Självklart. Jag blir nog bättre under dagen ska ni se.
För man är ju ingen vekling eller hur? Man är ju en stor stark viking. 
 
Puss haj! 
Btw, här får ni lite blandade bilder från dem olika dagarna! 
 
 
Fick knyta våra grabbarnagrus linnen i skärpet. 
 
 
Givet med en grekisksallad när man är i Grekland 
 
 
Haff!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0